هلناهلنا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

يك اتفاق مبارك

دوماهگي گل دختر نازم

1391/8/29 3:00
نویسنده : نرگس
510 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود گذشت؟!!!!

نفس من به اين زودي شد دوماهه!

هر روز واسم زيباتر و دوست داشتني تر ميشي...

از دوماهگي خاطره واكسنت بيشتر تو ذهنم موند...

اصلا نگران نبودم و استرسي نداشتم ولي وقتي رفتيم مركز

بهداشت،بعداز اندازه گيري قد و وزنت ....خيلي بد بود تا حالا

اينجوري گريه نكرده بودي!دلم كباب شد،الهي بميرم دختر نازم درد

نكشه كه من شاهدش باشم،كلي خودمو كنترل كردم گريه نكنم!خدارو

شكر بعدش راحت بودي تا آورديمت تو ماشين خوابيدي؛بعدشم رفتيم

خونه مامان جون و راحت خوابيدي وقتي هم بيدار شدي شاد وخندون....آفرين به دختر صبورم.

ايشالا هيچوقت مريض نشي...

وزن:4850 گرم

قد:56

دور سر:38

 


 

قبل از واكسن:

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مليحه
1 آذر 91 23:13
الهـــــــــــــــــــــــــــــــي
عزيز دلم ماشاله به اين دخمل خوشكل
كلي با شوهري ذوقش رو كرديم
از طرف من لپش رو ببوس


ممنونم ملیحه جونم.ایشالا گل پسر نازت بدنیا میاد کلی زندگیتون رو عوض میکنه