هلناهلنا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

يك اتفاق مبارك

سه ماهگی گل دختر نازم

1391/9/25 12:54
نویسنده : نرگس
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

 


عزیز دلم,نازنینم,امید من ماهگيت مبارك!!!!

وجود پرمهرت گرمابخش زندگي من وبابا شده.حتي فكر كردن به اينكه ثانيه اي در كنارت نباشم آزاردهنده هست.

خداي مهربونم من و بابايي رو خيلي دوست داشته كه چنين موهبتي رو نصيبمون كرده.

به لطف بي انتهاي خدا دختر بسيار خوب و آرومي هستي.

خنده هاي سخاوتمندانه دختر گلم هديه بزرگوارانه پروردگار عالميان هست.

از بابت اين موهبت هر روز و هر لحظه سپاس گوي توام.

واما تغييرات دخترم تو ماه سوم زندگيش:

مثل هميشه خيلي خوشكل وناز ميخوابي،منتها بازيگوش شدي و ساعات خوابت كمتر شده.گاهي دستات رو

بالاي سرت ميذاري گاهي توي دهن خوشكلت!!!!گاهي تو خواب با يه گريه سوزناك والبته خيلي ناز منو بابا رو

سمت خودت ميكشوني دختر لوس خودم.

خيلي راحت با اطرافيان ارتباط برقرار ميكني و با تقليد صداهايي مثل آآآآآآآ اوووووو انگار داري حرف

ميزني!بيشتر از همه واسه بابا احسان وقتي ازسركار مياد جوري با احساس اوووو اوووو ميكني انگار داري

واسش دردو دل ميكني!خيلي جالبه همه ميگن زود به حرف مياي!منكه نميدونم والا؟

 

عاشق عروسكهاي موزيكال آويز تخت و گهواره و همچنين لوسترها هستي ولي هيچكدومشون به پاي بعبعي

نميرسن!بطرز باورنكردني اي دوسش داري و ساعتها باهاش مشغولي.منم هروقت شروع ميكني به نق زدن

ميبرم ميذارمت پيشش....

 

خلاصه اينكه هر روز بامزه تر و بازيگوشتر ميشي.

 

موقع شير خوردن گاهي سرت رو بلند ميكني يه نگاه پر از مهر بهم ميندازي و يه لبخند خوشكل بي

دندون،بعدش با يه پيچش ريتميكي دوباره برميگردي طرف سينم و شير ميخوري.الهي فدات شه مادر...

 

تازگيها به تلويزيون ديدن علاقه نشون ميدي،با كنجكاوي اطرافت رو نگاه ميكني و هروقت واست شعر ميخونم

خوب گوش ميدي و ميخندي.وقتي ميام طرفت حسابي دست و پا ميزني و ذوق ميكني و دل ميبري.

 

غصه اينكه بخوام تورو تنها بذارم و برم سركار واسم شده بود يه كابووس وحشتناك،ولي بالاخره تصميم گرفتم

پيشت بمونم و از ثانيه به ثانيه باتو بودن لذت ببرم عروسك مامان.

 

دختر گلم اميدوارم هر روز زندگيت شاد باشي و ساليان سال در پناه خداوند سلامت باشي.

 

 

الهی قربون اون دستات بشم....

 

 

هلو...

 

 

 

 

هلنا فرهیخته!

 

 

عصبانی نشو مامان!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مليحه
25 آذر 91 12:52
ماشاله عزيز دلم
ايشاله 120 ساله بشي
هلووووووووووووووي من

مرسی ملیحه جون
رزیتا...
26 آذر 91 15:40
وای من دارم یه عروسک خوشکلو میبینم....خدا حفظش کنه برات نرگسی جون


ممنونم رزیتا جون لطف داری
شادی
27 آذر 91 9:32
جییییییییییییگرت عرووووسک
ُشروین
28 آذر 91 12:12
قربون صورتت برم خاله جووووووووون
دلم برات یه ذررره شده ملوسکم بخورمتتتتت



مامان آوينا
28 آذر 91 12:57
3ماهگيت مبارك ماشالا دخملتون خيلي نازه خوشحال ميشم بهمون سر بزنيد
ُشروین
28 آذر 91 15:06
قربونت برم خاله جووووون کی میای بخورمت خوشمزه خاتونم؟؟
آزاده
28 آذر 91 19:07
نرگس جونم چه نی نی نازی داری امیدوارم همیشه سبب شادی دلت بشه عزیزم همیشه پیروز باشی


ممنونم عزیزم شما هم همینطور آزاده جون