هلناهلنا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

يك اتفاق مبارك

هلنای من چهل روزه شد!!!

1391/8/13 3:40
نویسنده : نرگس
419 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم 40 روزش شد! 91/8/2

میگن بعد از 40 روزگی نی نی ها خیلی تغییر میکنن...

عزیز دلم داری بزرگ میشی و هر روز زیباتر و آگاه تر,بیشتر میخندی و گریه میکنی,یکمی هم نق نقو شدی! که بیشتر بخاطر کولیک هایی هست که اذیتت میکنن!الهی فدات شم گلم.

هرچی که تو داری بزرگتر میشی منم مادر بودن رو بیشتر یاد میگیرم !دیگه تو رو توی یه دستم نگه میدارم و با اون یکی دست آشپزی میکنم,خیلی راحت حمامت میکنم(قبلا حتی فکرشم تنم رو می لرزوند!!!)با هم میریم بیرون,گردش,که شما معمولا خوابت میبره.

واسه اولین بار جمعه رفتیم مهمونی خونه مامان بزرگ که کلی لوست کردن....

اين عروسك رو خاله جون واست خريده‌،دستش درد نكنه....

البته تا صداي عروسكت در مياد ميترسي و بغض ميكني!!!خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آوا
14 آبان 91 12:50
زنده باشه این عرسک لپوووووووووو.با این ابروهاش ماشالا......


ممنونم آوا جونممممممممممم
ُشروین
28 آذر 91 15:15
نفسم...چه زشت شدی خاله اینجا؟؟؟عروسک برات آوردم دوس نداری عشقم؟؟
برات یه زشتشو میخرم حسودی نکنی بخندی


خاله؟؟؟!!!!
من زشتم؟؟؟؟
نگوووووووووو