هلناهلنا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

يك اتفاق مبارك

هلنا و ماه چهارم زندگی

1391/11/10 3:24
نویسنده : نرگس
577 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                

 

عزیز نازنینم این روزها چهارمین ماه زندگی قشنگت رو سپری میکنی!

 

 

 

اولین زمستون زندگی قشنگت رو میبینی گلم!

 

اولین شب یلدا رو تجربه کردی.همه خونه بابابزرگ جمع شدیم وخیلی

خوش گذشت,ولی شما خوابت میومد!

چون ساعت خوابت بود عزیزم.

اولین سال جدید میلادی رو هم تجربه کردی که یه لباس بامزه تنت

کردم و کلی عکس انداختیم...

واسه اولین بار من و تو و بابایی رفتیم باغ ارم و بعدشم نهار رفتیم

بیرون که البته هوا خیلی سرد بود.

دستها و پاهات رو کاملا میشناسی و سعی میکنی اشیاء رو لمس کنی.صداهایی شبیه به حرف زدن

درمیاری که واضحتر وبا احساس تر از قبله!

موقع شیر خوردن دیگه حسابی شیطونی میکنی و مدام اینور و اونور رو نیگاه میکنی...

یادم رفت بگم امروز دقیقا 110 روزته عزیزم عدد قشنگیه نه؟!!!

 

 

 

عروسک نازم

 

 

هلنا و دوست جون!

 

 

 

 خانومی خودش شیشه شیرش رو میگیره!

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ديانا
13 دی 91 8:08
اي خدا اين دخمل خوشكل منه ماشاء اله بزرگ شده خيلي دلم براش تنگ شده دوست دارم هلنا جونم.


ممنونم خاله راحله جونم.بووووووووووووس
شیما
19 دی 91 16:07
که عکسای خوشکلی میگیری از این فرشته کوچولو.خوش به حالش که مامان با حوصله ای داره


وای شیما جون شما که خودت خیلی هنرمندی خواهر؟!!!
عمه الناجون
2 بهمن 91 12:55
سلام خاله جون...
ماشالله به این دخمل نازنازی
اگه دوست داشتین باهم تبادل لینک داشته باشیم. مرسی


سلام عمه خانوم ممنونم عزیزم
شروین
15 بهمن 91 14:41
الهی ...عزیز خاله جیگملت برم من.....گیگیلیه خاله